Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Lapina V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Lapina V. V. 
The information and communication technologies as the global factors of influence on consumer behavior [Електронний ресурс] / V. V. Lapina // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2017. - № 1. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2017_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.5 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Lapina V. V. 
Over-consumption archetype globalization as a new source of social conflicts and social tension [Електронний ресурс] / V. V. Lapina // Public manаgement. - 2017. - № 3. - С. 158-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2017_3_16
The paper presents analysis of theoretical interpretations in the contemporary western sociology the tendency of over-consumption archetype globalization as a new source of social conflicts and social tension. Underlined that active use in the contemporary sociology the concepts “consumer society” and “consumerism” is the scientific reflection of global expansion of the over-consumption archetype as the transcultural model of consumption. Substantiated that modern practices of over-consumption now investigates under analytical context of the consumerism phenomena. According to the author’s positon consumerism is the specific style of life and also is the contemporary ideology of universal value of the over-consumption model which becomes global due to arising manipulative influence by technologies of advertising and mass-media.Здійснено аналіз теоретичних інтерпретацій в новітній західній соціології тенденції глобалізації архетипу надмірного споживання як новітнього джерела соціальних конфліктів та соціальної напруженості. Аргументовано, що активне застосування в сучасній соціології понять «суспільство споживання» та «консьюмеризм» є відображенням глобальної експансії архетипу надмірного споживання як транскультурної моделі споживання. Констатовано, що сучасні практики надмірного споживання досліджується в контексті є аналізу феномену консьюмеризму. Доведено , що консьюмеризм – специфічний стиль життя та новітня ідеологія універсальної цінності моделі надмірного споживання, яка набуває масового поширення через зростаючий маніпулятивний глобальний та регіональний вплив технологій реклами та мас-медіа.Осуществлен анализ теоретических интерпретаций в новейшей западной социологии тенденции глобализации архетипа избыточного потребления как современного источника социальных конфликтов и социальной напряженности. Аргументировано, что активное применение в современной социологии понятий «общество потребления» и «консьюмеризм» является отражением глобальной экспансии архетипа чрезмерного потребления как транскультурной модели потребления. Констатировано, что современные практики чрезмерного потребления исследуется в контексте анализа феномена консьмеризма. Доказано, что консьюмеризм - специфический стиль жизни и новейшей идеологией универсальной ценности модели чрезмерного потребления, которая приобретает массовое распространение из-за растущего манипулятивного глобального и регионального влияния технологий рекламы и масс-медиа.
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.979 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Lapina V. V. 
The archetype of consumption and its contradictions in the contemporary European space of economic and social interactions [Електронний ресурс] / V. V. Lapina // Public manаgement. - 2018. - № 4. - С. 159-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2018_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.173 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Lapina V. V. 
Archetype of the peasant: the problem of accumulation and practical use of the human capital in Ukraine [Електронний ресурс] / V. V. Lapina // Public manаgement. - 2019. - № 3. - С. 260-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2019_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.692 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського